Kaffe med grädde..

Man tager vad man haver.. Har man inge mjölk hemma får man väl ta grädde.. ;P För d hade jag tydligen.. *thihi* :) Sån där 20%-ig grädde.. Köpte d när jag köpte massa Milda extra mat grejjs.. D hade jag dock glömt bort.. *thihi*
Men fy det var ju mkt godare med grädde i kaffet än mjölk.. mums.. Men såna dumheter kan vi inte hålla på med om vi vill gå ner i vikt.. Fast jag dricker så sällan kaffe iaf så.. :P Vill inte att Elliott ska bli så skogstokig så det är bäst att jag håller igen.. *haha* :P

Just nu håller jag och Udden på och städar för fullt.. Eller ja vi har inte hunnit så jätte långt än..*thihi* Mamma är iaf jätte snäll och passar både barn och hund så då slipper vi dom.. :P Allt går så mkt segare då..
Fast vi har ju inte riktigt kommit igång här ändå.. Men vi hade så mysigt vid köksbordet och snacka massa skit över våra kaffen med grädde.. :D Ibland behöver man ha lite ensam tid och bara snacka skit... Det nya roliga samtalsämnet är just nu Björn.. Eller "den där jävla Björn", som han oxå kallas.. *haha* Vilken jävla människa.. Fy fy fy.. Fast jag gillar honom iaf.. *haha* Det var mysigt att bara sitta och snacka lite om ingeting.. :)

Men nu ska vi försöka fixa eld i baken.. Jag ska bara avboka en film och se till att hyran dras imorgon och Udden är just nu hos Kim, för han ringde och ville att nån av oss skulle gå hem till honom och hämta ett nummer som tydligen låg på bordet.. Och lotten föll på Udden så han fick gå.. Han behövde gå på toa oxå så då fick han gå till Kim.. *hahahaha* Säg inget till Kim.. :P *haha*

Nää nu ska jag sätta fart.. Måste ju ta tag i denna dan.. Är ju inte ofta man är barnfri så att man kan ägna hela dan åt att städa.. Vilket verkligen behövs.. Mår så dåligt när det ser ut så här.. :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback