Helt slut..

Ja usch jag är helt slut.. Har varit på Grönan och kört 5-kamp nästan hela dan med släkten.. Jag kom på 4:de plats och vann en kondom... *asg* Det är ett sånt där gosedjur-kondom, som flörtar.. ;P Fick välja mellan den och en gris.. Eller nää det var nog mellan den och en Lisebergskanin (även d ett gosedjur)...

Men dagen började ju bra.. :P Vakna lite sent, men men.. Gick upp och in i hamster "rummet" och en av burarna är tomma.. Lilla Pallas Athena var inte i sin bur.. :S Men hann knappt börja leta efter henne innan hon kom fram från under hyllan med kinderna fulla med mat.. *haha* Nu förstår jag varför Rascal låg precis utanför den dörren.. :P Kattskrälle.. haha..

Sen så bla bla bla.. Jag orkar verkligen inte skriva om det just nu.. Ögonen håller på å går ihop på mig..

Kan iaf berätta att vi fick först åka in till t-centralen för att lämna en hamster"unge", sedan till Hässelby för att hämta lilla Arthur, sedan hem till Udden och lämna Arthur.. Sen tillbaka till t-centralen för att då ta bussen ut till Grönan.. Tur hade vi så bussen kom precis när vi kommit fram till hållplatsen.. Och när jag ska betala för mig på bussen säger chauffören att dom med barnvagn slipper betala.. Schysst tänkte jag då jag sällan åker buss och faktiskt funderat över det de senaste dagarna.. Men på bussen till Tierp fick jag minsann betala.. :S Men det är ju UL och inte SL.. :P

Sen så har jag haft kändis spotting idag.. thihi Har sett både Melody Club, två tredjedelar av Bodies Without Organs; dvs Martin Rolinski och Alexander Bard.. Sen eftersom det var Sommarkrysset, lr vad d nu heter, på Grönan idag så såg vi även när Måns Zelmerlöw (som jag förövrigt ska gifta mig med *thihi* :P) repeterade inför kvällen.. Själv så åkte vi ju innan Sommarkrysset började.. :)

Men dagen var trotts lite stress och sånt, bra.. :) Jag hade trevligt och det var väl det som var meningen.. ;P

Och så har jag ju fått hem en super söt liten bö sobel bandad herre.. Eller herre och herre, han är ju bara 9v.. :D *thihi*

Men nu ska jag kolla klart på Psycho III och sedan gå å lägga mig.. Så jag orkar leva imorgon oxå.. Lär ju vara öm i benen efter dagens bravader med att gå hit och dit.. :P

Kommentarer
Postat av: Maggi

Åh Vad coolt med kändis spotting :P .. En gång så stod
Magnus Uggla i andra kön på Konsum eller nått i Sthlm.. han köpte lättmjölk!!
Visst är min lilla gris supersööööt?? Han ska heta Bamse :D .. Hur går det med puppsen? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback