Häktet..

Fick precis sms från min mamma: Lillebror sitter i häktet.. :P

Vissa hade lite väl roligt på grönan så dom hamna i fyllecell.. haha.. Han får skylla sig själv.. Han släpps ut kl4 så mamma ska åka till mormor och vara där tills lillebror blir utsläppt.. :)

Dumma dumma människa.. :P

Henrik hade inte velat släppa iväg Kim själv men Christine sa att dom skulle göra det.. Och ca 15min efter dom släppt av honom så vart han "tagen".. Christine sa efteråt att Kim kunde inte riktigt gå utan han snubbla fram.. För mig är det lite svårt hur man kan lämna någon som är så pass full och tro att dom ska klara sig själv.. Christine är ändå våran kusin och Henrik är hennes man och han tänker på Kims bästa men inte våran kusin.. Konstigt.. Blir faktikst lite irriterad på henne.. Jag skulle ALDRIG släppa iväg någon som var så full och förvänta mig att han ska kunna ta sig från sthlm till knivsta helt själv utan att bli rånad eller nått.. :S

Men jag är ju som jag är oxå.. Kommer ihåg när jag var i dalarna med sussie och co och hade värsta föreläsningen om att dom inte var några bra kompisar om dom lät Jonas sova i badrummet där han däckat brevid toastolen.. haha.. Ibland e man rolig.. :P

Kommentarer
Postat av: Maggi

Oj.. hahahaha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback