Fy fy fy fy..

Jag mår inge bra.. Vill bara rulla upp mig i ett hörn i sängen, dra täcket över mig och bara gråta mig själv till sömns.. Allt känns skit just nu.. Allt är skit.. Lägenheten är så jävla skitig, äckligt och bläää *hatar*.. Elliott låter mig inte ens få gå på toaletten själv, fast han är för söt för att bli arg på.. Iaf oftast.. *thihi* :P När hans rivs och snor saker han inte får ha så ser man nog djävulshornen i pannan på honom.. *haha*

Jag är glad att jag har Elliott iaf, utan honom vet jag inte vad jag skulle gjort just nu när jag mår så här dåligt.. Tack vare honom försöker jag hålla skenet upp iaf.. :) Och med det kan man ju även försöka lura sig själv lite oxå..

Nu skriker han.. Han har vaknat.. Ska in och gosa lite med honom så kanske jag börjar må lite bättre iaf.. :)


Finns inget som Elliott pussar som slemmar ner hela ansiktet.. *haha* :D

image81

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback