Ensam hemma..

Elliott och Udden har åkt hem till Udden och spenderar natten där så jag är alldeles ensam hemma här.. Eller ja ensam och ensam, har ju katterna, hunden och hamstrarna.. Men jag är den enda människan i lägenheten.. Hoppas jag.. Nää usch nu skrämde jag ju mig själv här där jag sitter förhoppningsvis ensam i mörkret.. Behöver jag tillägga att jag är mörkrädd.. Usch då.. Inte bra Inte bra...

Så typiskt att denna natt då jag är helt ensam och skulle kunna sova hur mkt och länge jag vill utan att bli väckt ja då kan jag inte sova.. *suck*

Känner mig konstig i magen oxå.. Inte dålig, utan mer spänd, orolig, ångest.. Ja jag vet inte riktigt vad.. Men har känt så här några dagar nu.. Inge kul.. Vet inte vad det är heller så..

Nu håller nån på med sin vattenflaska inne i hamsterrummet.. Får väl gå in och kolla så att h*n inte tömt hela flaskan på vattnet som dom brukar göra.. Det är två små kottar som är kända här hemma för att bita och tömma flaskan på allt vatten.. Den ena är Calottie och den andra är Icey.. Dumma hamstrar.. :P

Nää ska väll kolla till dom små liven och sedan gå och försöka sova igen.. Hoppas jag kan.. Hoppas inte huvudet går på högvarv som det brukar.. Oftast av den anledningen jag inte kan sova.. För mkt att göra..

Lägger väll in en bild på den troliga boven då..

Mina damer och herrar, jag ger er Ängshöjdens Calottie, en brunörad sobel hane:

image80

En riktig skönhet om jag får säga det själv.. ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Självklart en skönhet! Men hur orkar du med alla djuren och en liten skruttunge? Du är duktig du! Pussa på dem alla från mig. Kram från "norrlandslantisen"

2007-08-19 @ 22:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback