Bilder.. *wiieee*

Ja nu sitter jag vid mammas dator.. Satt och fixade lite bilder på valparna sist jag var här men sen åkte jag ju härifrån utan att jag hann lägga upp dom.. Fast det vart inte så många jag hann fixa.. Får blir till en annan gång..

Förhoppningsvis så hinner vi fixa iordning hemma nu när Udden kommer den här gången.. Orkar inte leva i kaos längre.. Man blir så glömsk av att bo så.. Känns som man har hundra saker att göra som man glömt.. Ja ni förstår säkert.. :P

Annars då? Har varit barnvakt hela dagen idag. Mitt skift slutade för ca 5-10min sedan då mamma och Lasse kom hem.. Har annars passat dom små bråkiga barnen; Felicia (lillasyster), Ellinor och Jennifer(kusinbarn). Dom har varit så bråkiga att jag tom tappa bort dom.. *hahaha* Dom har typ varit ute hela dan och helt plöstligt var dom bara borta.. Men jag ana fort att dom var hemma hos grannen, vilket jag senare fick reda på att dom var så det var ingen större fara.. Finns ju bara grannen och en massa skog häromkring.. Men ska jag vara ärlig så är nog grannarna mer farliga än skogen.. :S

 Dagens rätt: Felix potatismos och Ica kötbullar med (burk)majs, gurka och morot.. En riktig festmåltid mao.. *haha* :P Barnen tyckte det var kalas.. Dom fick själva välja grönsaker till maten så då fick man i dom lite nyttigt iaf.. :) Bättre än resten av måltiden iaf.. *thihi*

Men nu måste jag natta barnet, och mig själv.. Så in med bilderna och sen gå å snarka.. :)

image73

image74                image75

image76

Som ni ser har dom öppnat ögonen nu.. Skickar med en bild på Koblajjan, som mamma så fint kallar henne.. *haha* :P
Är helt kär i deras små trampdynor.. :D

Sen får ni en fin bild på dagens bravader hemma hos mamma.. Elliott satte sig och åt moset som jag ställt ner till hundarna.. Han var jätte nöjd och delade med sig till Kotten.. Som ni ser på bilden så flög maten lite hit och dit.. *haha*

image77

Kommentarer
Postat av: Maggi

ÅÅÅHH! Såååå sööööööööta!!!!

Postat av: Sandra

Han bara växer å växer, ingen liten bebis längre ju!

2007-08-07 @ 21:51:31
URL: http://mylifesofar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback