Tvätta hit och tvätta dit..

Ja har precis kommit upp med sista tvätten.. Eller ja, jag skickade ner Udden för att hämta tvätten.. *thihi* Jag orkar inte bära.. Speciellt inte nu när jag är sjuk. Orkar inte lyfta armarna mer än nödvändigt.. Orkar knappt bära Elliott..
Min stackars lilla Elliott.. Han har inte sett frisk ut idag.. Ögonlocken har varit röda så han har sett jätte trött ut hela dan.. Men rödheten kan ju ha varit pga att han har gråtit så fort han har fått vara hos sin pappa och eftersom jag inte riktigt har orkat bära honom så har han fått vara med honom rätt mkt.. Jag har ju sprungit hit och dit idag så Udden har fått ha honom för det mesta..

Vi var ute på dåligheter idag oxå.. Var på Nordea och hämtade ut barnbidraget och satte in d på kontot och så frågade vi om övermyndarspärr på Elliotts sparkonto.. För Udden sparar ju pengar till Elliott varje månad så att han ska ha ett "start-kapital" när han blir arton.. Och då ville vi sätta en spärr så att soc inte ska kunna tvinga mig ta ut hans pengar och leva på dom.. För det är ju faktiskt inte mina pengar att göra av med.. Men eftersom jag står på kontot så kan soc tvinga mig att ta och leva på hans pengar eftersom jag har socialbidrag..
Men det kunde vi inte göra där så vi får fixa det en annan dag..

Sen så var vi på videobutiken och hämta ut min hundring från bingovinsten.. Sen vidare till Ica.. Där jag köpte allt på min lista förutom tvål.. Jag skrev en lista men glömde den hemma. Visste att det var 4 saker jag skulle handla, men kom bara ihåg tre av dom.. Den fjärde saken stod helt still.. Jag kom inte på vad det var för nått.. Köpte blöjor och pålägg som inte stod på listan och kyckling.. *thihi* Men jag kom inte på den fjärde saken.. Så när vi kom hem och jag kolla på lappen så fick jag gå tillbaka och köpa tvål.. Sen fick jag gå fram och tillbaka till kassaservice två gånger så jag har verkligen fått min motion idag.. *thihi* Jag behöver ju inte säga att jag inte har så speciellt långt till dom där sakerna.. Men det spelar ingen roll för jag har NOLL kondition.. :S Inte bra.. Den måste vi träna upp, men inte nu när jag e sjuk.. Det är inte bra för hjärtat...

Jag fick ju jobbigt mkt motion när jag fick gå fram och tillbaka till tvättstugan.. Jobbigt värre.. Och böja sig hit och dit.. Inte bra för ryggen.. *thihi*

Nää nu ska jag lämna er ifred och kolla på American Idol... :)


                                          
  OLIVER
image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback