Roligt juh.. :)

Ja jag hittade den här på Sandras blogg så jag snodde den.. *mouhahahah*

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
en viktig tävling.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
En kartong grej som en mobil en gång legat i.. :)

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Den där serien om folket som blir instängda på banken där när den blir rånad.. Vet inte vad den heter.. "9 människor som kommit ihop pga en bla bla bla.." Kommer inte ih¨åg vad dom säger på reklamen.. :P

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
0.43

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Tv:n.. "Uniflex bemaning"

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Igår.. Var ute och gick med Elliott och Oliver..

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Hamsterforumet, Hamsteruppfödarsidor och Hamstermailen.. :P

8. Vad har du på dig?
Svart topp, plommonfärgade byxor och underkläder.. Och mina glasögon..

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Ja jag drömde att jag skällde ut Udden för att han drack framför Elliott.. Jag vart tom så arg att jag gjorde slut med honom.. Riktigt förbannad.. Jag tycker inte att barn ska behöva se sina föräldrar dricka.. Tycker det är hemskt!! Det är nått barn ska få slippa.. Dom ska inte behöva ha det på samvetet heller.. Men det var inte enda anledningen i drömmen för att Elliott var lika liten som han är nu.. Och man ska inte dricka och ta hand om ett så litet barn.. Man får göra antingen eller, inte bådeoch..

10. När skrattade du senast?
Idag.. Jag och Elliott har skrattat jätte mkt.. Vi har varit glada idag.. En riktigt trevlig dag.. :)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Trasiga tapeter.. (Tack Rascal)

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Ja.. Det var både lite konstigt, roligt och äckligt.. Såg en sån där leksak som man klämmer på så kommer det ut massa klet ur den.. Finns bla som rumpa, näsa och olika djur.. Detta var en ko som var stoppad med massa lera i baken så det såg väldigt äckligt ut.. :P

14. Vilken var den senaste film du såg?
Spider Man 2.. Kolla dock bara lite halvhjärtat..

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
För det första skulle jag nog lösa ut mammas lån på huset.. Sen skulle jag nog skaffa körtkort och ett hus på landet.. :) Och en lära-gå-stol till Elliott.. :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Något depremerande men jag kommer inte på nått annat; Jag har försökt ta mitt liv..

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
 Svälten.. Alla ska ha tillgång till mat.. Alla har rätt att bli mätta..

18. Tycker du om att dansa?
Ja det är kul.. Brukar dansa lite med och framför Elliott.. :)

19. George Bush?
Bläää..

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
 Jag har ju redan min lilla Elliott.. Men om jag inte får räkna med honom och d namnet så får det bli; Kewin och Nova.. :)

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
 Jag vet inte.. Irland lockar ju men jag har ju släkten här hemma..

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till Pärleporten?
Helvetet ligger ditåt.. *haha*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback