Onani skola..

Kom på nått konstigt sätt in på Kanal 5 hemsida och in på Fråga Olle och sedan till deras Onani skola.. Vet inte riktigt hur jag hamna där för att jag satt och läste Nathalie's blogg och kolla på hennes bilddagbok.. Så hur jag hamna där är för mig ett mysterium.. Jag skyller inte på nått sätt på Nathalie.. *haha* :P Dolly Roadkill.. :)

Men iaf.. Jag hitta det här väldigt.. ehh... konstiga.. ovanliga onani tipset.. Det var nog det enda tipset jag inte hört förut.. Eller nää nu ljög jag.. Det fanns nog några fler.. Dom var väldigt påhittiga.. *thihi* Lite väl komplicerade dock för min smak.. *thihi*

Men kolla in den här lite "ovanliga"..
image18

Någon som känner nån som faktiskt har testat den här?? Skulle vara roligt att veta hur det faktiskt känns.. *asg*
Jag kommer nog inte kunna kolla på en vattenmelon på samma sätt som förut.. *thihi*

Tipset med makaronerna i termosen har jag hört om förut.. Faktist så långt tillbaka i tiden att jag hörde det från tv-programmet "Bullen".. Alla måste väll komma ihåg; "Det är inte tjejen/killen i filmen som har skrivit brevet".. Det är ju från "Bullen" det ursprungligen kommer ifrån.. *thihi*

Jag och Sara disskuterade då detta med makaronerna och jag kom fram till det att om killen "kommer" på makaronerna så måste ju det bli "stuvade makaroner".. Jag kan ju gott o väl säga att jag kan inte kolla på stuvade makaroner utan att tänka på "runka-i-en-termos-fylld-med-makaroner"-tipset..
Som tur va gillade jag inte stuvade makaroner redan innan så det var inget jag behövde ge upp.. För det ser verkligen super äckligt ut!! Kletigt och blääigt!!

Nu ska jag sova.. Bättre sent än aldrig.. :P


Kommentarer
Postat av: leopardia

haha, har hört talas om det där förut, men jag vet inte riktigt hur 'sanna' de där tipsen är... men my god, jag har aldrig tänkt stuvade makaroner, haha, huuuu...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback