Elliott 4mån..

Ja idag blev Elliott 4 månader.. Tänk vad tiden går fort.. Det är ju nästan läskigt.. :S Och den verkar ju bara gå fortare och fortare för var dag som går oxå.. Ännu läskigare... :S

Häromdan lekte han med sina fötter för första gången.. Det är nått jag har gått och väntat på jäääätte länge.. För det e nått jag verkligen kopplar ihop med barn.. Små barn brukar alltid leka med sina fötter och tycka dom är jätte intressanta.. :) Och nu ÄNTLIGEN gjorde han det.. Tror ni jag blev fjantigt glad eller.. Över ingenting typ.. *thihi*
Man blir så fjantig när man blir förälder.. Minsta lilla sak ens barn gör är värsta mega stora grejjen.. :)
Speciellt när dom gör saker för första gången.. :)

image13

Visst ser det ut som att han har kul.. *thihi*  :P
Jag var ju där med kamerna direkt.. *thihi*    :)

Han är så söt min lilla plutt.. :D

image14

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback